ΟΛΠ: Κατατέθηκε το νέο master plan – Ικανοποίηση Πλακιωτάκη

Στην τελική ευθεία μπαίνει η επένδυση ύψους 800 εκατομμυρίων στον ΟΛΠ μετά την κατάθεση του νέου master plan από την Cosco.

Κατατέθηκε σήμερα στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής το νέο βελτιωμένο επενδυτικό σχέδιο (master plan) της ΟΛΠ ΑΕ – COSCO SHIPPING, ύψους 800 εκατομμυρίων ευρώ.

Πρόκειται για σημαντική αύξηση της μεγάλης επένδυσης που γίνεται στον ΟΛΠ, κατά 200 εκατομμύρια ευρώ ή σε ποσοστό 33% από τα περίπου 600 εκατομμύρια του αρχικού σχεδίου.

Μέσω της κίνησης αυτής, η Cosco στέλνει ένα μήνυμα πως επενδύει ακόμη περισσότερο στις αναπτυξιακές προοπτικές που ανοίγονται εσχάτως στην Ελλάδα.

Στην επένδυση των 800 εκατομμυρίων περιλαμβάνονται η κατασκευή τέταρτου προβλήτα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων (330 εκατ. ευρώ) και η κατασκευή εμπορικού κέντρου το οποίο θα απευθύνεται αποκλειστικά στους επιβάτες.

Υπενθυμίζεται ότι η αρμόδια Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ), στη συνεδρίαση της στις αρχές Ιουλίου, είχε αποδεχθεί κάποιες από τις πρόσθετες επενδύσεις του master plan όπως το logistics center, το πάρκινγκ στο car terminal και τη δημιουργία ξενοδοχείων.

Το επικαιροποιημένο master plan του ΟΛΠ θα τεθεί ενώπιον της ΕΣΑΛ, για να πάρει το «πράσινο φως».

Την ιδιαίτερη ικανοποίησή του για την σημερινή κατάθεση του νέου βελτιωμένου επενδυτικού σχεδίου (master plan) της διοίκησης του ΟΛΠ Α.Ε, εξέφρασε με δήλωσή του ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης.

«Η επένδυση αυτή, που αποτελεί ένα τεράστιο στοίχημα για τη χώρα, στέλνει ένα σαφές και ξεκάθαρο μήνυμα προς τους ξένους επενδυτές, τόσο στην Κίνα, όσο και σε ολόκληρο τον κόσμο, ότι η κυβέρνηση μας είναι αποφασισμένη, στο πλαίσιο της νομιμότητας πάντα, να προχωρήσει με γρήγορο ρυθμό σε όλες εκείνες τις δομικές αλλαγές που απαιτούνται ώστε να βρουν πρόσφορο έδαφος όλα εκείνα τα επενδυτικά προγράμματα που βελτιώνουν την ανταγωνιστικότητα της εθνικής μας οικονομίας σε παγκόσμιο επίπεδο, ωφελώντας όχι μόνο τους επενδυτές, αλλά και τον Ελληνικό λαό» αναφέρει στη δήλωσή του.

Ο υπουργός Ναυτιλίας έχει άλλωστε κάθε λόγο να δηλώνει ικανοποιημένος, καθώς στη θητεία του φαίνεται πως βαίνει προς ολοκλήρωση μια κομβικής σημασίας επένδυση.

Αρκεί να δει κανείς χρονολογικά πόσες φορές υποβλήθηκε το Αναπτυξιακό Πρόγραμμα του ΟΛΠ, πριν φτάσουμε στην σημερινή εξέλιξη:Υποβολή Αναπτυξιακού Προγράμματος και της Μελέτης Διαχείρισης Λιμένα Πειραιά (Master Plan) με υπ’ αριθ. πρωτ. ΟΛΠ 27812/09-08-2017 έγγραφο του ΟΛΠ Α.Ε.Απόφαση της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (Ε.Σ.Α.Λ.) υπ’ αρ. 70/01/23-10-2017.Υποβολή επικαιροποιημένου Αναπτυξιακού Προγράμματος και της Μελέτης Διαχείρισης Λιμένα Πειραιά (Master Plan) με υπ’ αριθ. πρωτ. ΟΛΠ 5433/09-02-2018 έγγραφο του ΟΛΠ Α.Ε.Απόφαση της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (Ε.Σ.Α.Λ.) υπ’ αρ. 73/01/20-02-2018.Επανυποβολή επικαιροποιημένου Αναπτυξιακού Προγράμματος και της Μελέτης Διαχείρισης Λιμένα Πειραιά (Master Plan) με υπ’ αριθ. πρωτ 10534/14-03-2018 έγγραφο του ΟΛΠ Α.Ε.Απόφαση της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (Ε.Σ.Α.Λ.) 74/01/07-05-2018Επανυποβολή επικαιροποιημένου Αναπτυξιακού Προγράμματος και της Μελέτης Διαχείρισης Λιμένα Πειραιά (Master Plan) με υπ’ αριθ. πρωτ. ΟΛΠ 22184-01/06/2018.Επανυποβολή επικαιροποιημένου Αναπτυξιακού Προγράμματος και της Μελέτης Διαχείρισης Λιμένα Πειραιά (Master Plan) με υπ’ αριθ. πρωτ. ΟΛΠ 34507/