Ο Κώστας Καραμανλής έφαγε στον Πειραιά παρέα με «γαλάζια» στελέχη!





Μαζί του ο τ. Υπουργός & Δήμαρχος Πειραιά και ιστορικός Πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Βασίλης Μιχαλολιάκος

Σε γνωστό μεζεδοπωλείο του Πειραιά πραγματοποιήθηκε «γαλάζια» μάζωξη μελών της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Ιατρικής Αθηνών 1974-1981, με τον πρώην πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή να δίνει το "παρών".

Ο φωτογραφικός φακός τον «συνέλαβε» μαζί με τους πρώην δημάρχους Πειραιά Βασίλη Μιχαλολιάκο και Αγ. Παρασκευής Βασίλη Ζορμπά, στο μεζεδοπωλείο «Παντός Καιρού» στο κέντρο του Πειραιά.

Η συζήτηση αφορούσε ποικιλία θεμάτων και σίγουρα ζητήματα πολιτικής επικαιρότητας εντός και εκτός συνόρων!