Μήνυμα ισχύος από τη μαζική εκδήλωση της Τοπικής Οργάνωσης ΝΔ Κορυδαλλού! (φωτο)





Σε ένα κλίμα έντονου πολιτικού παλμού και με εντυπωσιακή συμμετοχή πολιτών, πραγματοποιήθηκε η ετήσια εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Δημ.Τ.Ο. Κορυδαλλού. Η εκδήλωση δεν αποτέλεσε απλώς μια τυπική εκδήλωση, αλλά μια έμπρακτη απόδειξη της επιρροής που έχει αποκτήσει η οργάνωση στην τοπική κοινωνία υπό τη στιβαρή ηγεσία του Προέδρου της, κ. Σπύρου Μάρκου.

Επίσημος καλεσμένος της βραδιάς ήταν ο Υπουργός Υγείας και Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος στον χαιρετισμό του υπογράμμισε τη σημασία της βάσης του κόμματος στην προώθηση του κυβερνητικού έργου.

Η εκπροσώπηση του πολιτικού κόσμου ήταν ευρύτατη, αναδεικνύοντας τη σημασία του Κορυδαλλού στον πολιτικό χάρτη:

  • Οι Βουλευτές της Β’ Πειραιά της Νέας Δημοκρατίας
  • Ο Ευρωβουλευτής κ. Γιώργος Αυτιάς
  • Ο Υφυπουργός Εξωτερικών κ. Γιάννης Λοβέρδος
  • Οι Δήμαρχοι κ.κ. Χουρσαλάς, Λαγουδάκος και Μαραγκάκης

Μια Οργάνωση σε Τροχιά Ανάπτυξης

Η μεγάλη προσέλευση των πολιτών επιβεβαίωσε ότι η Δημ.Τ.Ο. Κορυδαλλού έχει πετύχει το καλλίτερο δυνατό αποτέλεσμα όσον αφορά την εξωστρέφειά της. Η οργάνωση, λειτουργώντας ως ζωντανό κύτταρο πολιτικής δραστηριότητας, έχει καταφέρει να αποτελεί σημείο συνάντησης για μέλη, στελέχη και φίλους της παράταξης, παρεμβαίνοντας ουσιαστικά στα δρώμενα της πόλης.

Όπως επισημάνθηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η επιτυχία αυτή πιστώνεται στον Πρόεδρο κ. Σπύρο Μάρκου, ο οποίος έχει προσδώσει μια νέα δυναμική στη Δημ.Τ.Ο., μετατρέποντάς την σε έναν ισχυρό δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ της κεντρικής πολιτικής σκηνής και των αναγκών της τοπικής κοινωνίας.