Θρήνος στην κομματική οργάνωση της Νέας Δημοκρατίας μετά την απώλεια του Προέδρου της Τοπικής Οργάνωσης Κέντρου Πειραιά Λεωνίδα Κουτρουμάνου, που έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία στο μεγάλο λιμάνι.
Την είδηση έκαναν γνωστή φίλοι και ομοϊδεάτες του μέσω των κοινωνικών δικτύων.
Ενώ σε μια συγκινητική ανάρτηση προχώρησε και ο Προέδρος της Νομαρχιακής Επιτροπής της ΝΔ Α Πειραιά & Νήσων Μιχάλης Κουλιζάκος:

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ο εκλιπών νοσηλευόταν τις τελευταίες μέρες στο Νοσοκομείο με σοβαρό πρόβλημα υγείας, αλλά τελικά δεν τα κατάφερε, προκαλώντας πόνο και θλίψη στους συγγενείς και τους φίλους του.




















































