Ο Δήμαρχος Ύδρας δε δίνει ούτε μισό ευρώ στη μοναδική εφημερίδα του Νησιού!

Google news logo Βρείτε μας στο Google News. Πατήστε εδώ!


Στο ιστορικό νησί της Ύδρας, στην κοσμοπολίτισσα του Αργοσαρωνικού, λειτουργεί εδώ και δεκαετίες η μοναδική εφημερίδα του νησιού, «Η Φωνή της Ύδρας».

Όπως φαίνεται λοιπόν, σύμφωνα με ανάρτηση της Εκδότριας της εφημερίδας, η οποία διαχειρίζεται και το αντίστοιχο ενημερωτικό site, που χαρακτηρίζεται ως υψηλού δημοσιογραφικού επιπέδου, ο Δήμαρχος Ύδρας Γιώργος Κουκουδάκης, έχει ουσιαστικά «αποκλείσει» οικονομικά το μοναδικό έγκυρο και ιστορικό Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης των Υδραίων!

Το Piraeus Press έχει βιώσει από πρώτο χέρι την εκδικητική στάση του Δημάρχου Ύδρας Γιώργου Κουκουδάκη, ο οποίος επιχείρησε στο παρελθόν ουκ ολίγες φορές μέσω εξωδίκων ή μηνύσεων, να φιμώσει το μεγαλύτερο ενημερωτικό μέσο του ευρύτερου Πειραιά και των Νησιών Αργοσαρωνικού… προσπάθειες που έπεσαν στο κενό καθώς όλες οι υποθέσεις οδηγήθηκαν στο αρχείο!

Γνωρίζουμε όλοι το σημαντικό έργο που επιτελούν ιδίως τα τοπικά ΜΜΕ, κάτω υπό αντίξοες συνθήκες πολλές φορές, όπως συμβαίνει και με τη Φωνή της Ύδρας!

Πολλές φορές μάλιστα τοπικά ΜΜΕ έρχονται αντιμέτωποι με έναν ιδιότυπο οικονομικό αποκλεισμό από τους εκάστοτε τοπικούς άρχοντες (Δημάρχους & Περιφερειάρχες ή άλλους θεσμικούς και κρατικούς φορείς ή οργανισμούς) όταν οι ειδήσεις δε συμβαδίζουν με τα «θέλω» των τελευταίων!

Σε ό,τι έχει να κάνει με την περίπτωση της Φωνής της Ύδρας, τα σχόλια που έχουν γίνει στην ανάρτηση της Εκδότριας Ελένης Χριστοδούλου, εκφράζουν τη δυσαρέσκεια μέρους της τοπικής κοινωνίας προς το μοναδικό ενημερωτικό έντυπο του νησιού, για το γεγονός ότι δε λαμβάνει ούτε ένα ευρώ από το Δήμο της Ύδρας!

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΥΔΡΑΣ:

Αλήθεια, για ποιο λόγο ο Δήμαρχος Ύδρας έχει αποκλείσει τη Φωνή της Ύδρας από το πρόγραμμα επικοινωνίας και προβολής του Δήμου Ύδρας;

Γιατί δε δημοσιοποιεί τα στοιχεία που ζητά η Εκδότρια Ελένη Χριστοδούλου;

Το Piraeus Press θα παρακολουθεί στενά την υπόθεση, συμπαραστεκόμενο στη Φωνή της Ύδρας που ζητά αυτά που ορίζει η νομοθεσία, σύμφωνα με την οποία το 30% των δημόσιων δαπανών προβολής και επικοινωνίας πρέπει να κατανέμονται σε περιφερειακά ΜΜΕ.

br