Η Αμερικανική Πρεσβεία στηρίζει το Πανεπιστήμιο Πειραιά!

Google news logo Βρείτε μας στο Google News. Πατήστε εδώ!


Θέματα συμβουλευτικής σταδιοδρομίας και επι- χειρηματικότητας, από τη σύνταξη βιογραφικού μέχρι τη διαχείριση καριέρας και την αναζήτηση επιχειρηματικών ευκαιριών, αναλύονται στο πλαίσιο του TeleCC.org (Tele Career Counselling), ενός καινοτόμου εργαλείου, το οποίο απευθύνεται σε νέους απ’ όλη την Ελλάδα που προσφέρεται με πρωτοβουλία του Γραφείου Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με την υποστήριξη της πρεσβείας των ΗΠΑ στην Αθήνα.

Το Γραφείο Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, υπηρετώντας τον ρόλο του ως γέφυρα μεταξύ προσφοράς και ζήτησης ανάμεσα στην ακαδημαϊκή κοινότητα και στην αγορά εργασίας, αναπτύσσει έντονη δράση που αποτυπώνεται στο δίκτυο των 1.500 συνεργαζόμενων εταιρειών και φορέων που έχει αναπτύξει, στις άνω των 800 θέσεων εργασίας που έχει προσφέρει και στις σχεδόν 3.500 συμμετοχές που κατέγραψε σε δράσεις του την περίοδο 2013-2015.

Ευκαιρίες καριέρας

Στο πλαίσιο αυτού του έργου και με στόχο να συμβάλει στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των αποφοίτων, προκειμένου να έχουν περισσότερες ευκαιρίες καριέρας στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον εργασίας, ανέλαβε την πρωτοβουλία της καινοτόμου δράσης TeleCC.org.

Μέσω της πλατφόρμας TeleCC.org προσφέρονται δωρεάν διαδικτυακά σεμινάρια-ομάδες διαλόγου, σε νέους και νέες ηλικίας 20 έως 30 ετών (εξαιρέσεις γίνονται μέχρι και τα 35 έτη) από όλη την Ελλάδα. Η θεματολογία των δύο διαδικτυακών ομάδων που σχηματίστηκαν αφορά: α) στη διαχείριση σταδιο- δρομίας (ανάπτυξη δεξιοτήτων, personal branding, σύνταξη cv, προετοιμασία για συνέντευξη πρόσληψης κ.ά.) και β) στην επιχειρηματικότητα (επιχειρηματικότητα καινοτομίας, εργαλεία επιχειρηματικότητας, επιχειρηματικές ευκαιρίες κ.ά.).

Η ζήτηση για δεξιότητες που σχετίζονται με τις παραπάνω θεματικές είναι μεγάλη στην αγορά. Εξάλλου, είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις προσδοκίες των διοργανωτών ήδη από το λανσάρισμα της πλατφόρμας.

Μέσα σε λίγες ημέρες, έλαβαν 300 αιτήσεις απ’ όλα σχεδόν τα μέρη της Ελλάδας. Το ένα τρίτο αυτών (108 αιτήσεις) ήταν από άνδρες και οι υπόλοιπες (188) από γυναίκες, ενώ οι σύμβουλοι τονίζουν τη ζωντάνια των νέων στη διαδικτυακή επικοινωνία.

Σημειώνεται ότι η μεθοδολογία του προγράμματος έχει ήδη παρουσιαστεί σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια και βελτιστοποιείται στην παρούσα φάση.

Πηγή: Εφημερίδα Ναυτεμπορική