ΒΟΜΒΑ: Η Ελληνική Ζυθοποιία ΔΕΝ χρησιμοποιεί ελληνικά φρούτα!





Αυτό αποκαλύφθηκε από σχετική ερώτηση της Βουλευτού της ΝΔ Ντόρας Μπακογιάννη.
 
Για την ακρίβεια, απαγορεύεται με νόμο, η χρήση ελληνικών φρούτων από την ελληνική ζυθοποιία!
 
Μιλάμε για απώλεια δις ευρώ, αφού η Ελληνική Ζυθοποιία είναι αναγκασμένη να εισάγει φρούτα από το εξωτερικό!