ΟΠΑΠ Play: Ένα απέραντο καζίνο η Ελλάς – Όργιο ανομίας με τη διαφήμιση των μίνι καζίνο!

Google news logo Βρείτε μας στο Google News. Πατήστε εδώ!


Δυστυχώς, η ιστορία επαναλαμβάνεται και για ακόμη μια φορά, επιβεβαιώνεται ο άγραφος νόμος, που λέει ότι σε χώρες που μαστίζονται από την ανεργία και πλήττονται από τη φτώχεια, βασιλεύουν τζόγος και πορνεία!

 
Για την πορνεία, δε χρειάζεται να κάνουμε ιδιαίτερη αναφορά, γινόμαστε μάρτυρες του φαινομένου καθημερινά.
 
 
Για τον τζόγο όμως, που καταστρέφει οικογένειες και κλείνει σπίτια, δεν μπορούμε παρά να σταθούμε και να αναδείξουμε το νέο κοινωνικό φαινόμενο ανομίας, υπό την ανοχή του ΟΠΑΠ και των Διαφημιστικών Εταιριών με τις οποίες συνέργαζεται.
 
ΟΡΓΙΟ ΑΝΟΜΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΩΝ ΜΙΝΙ ΚΑΖΙΝΟ
 
Το 24ωρο, πρώτο ανέδειξε το μείζον θέμα που προέκυψε σχετικά με την προβολή των άλλοτε παράνομων “μίνι καζίνο”, καθώς και τις τεράστιες ευθύνες τόσο του ΟΠΑΠ όσο και της Διαφημιστικής Εταιρίας TEMPO OMD, που δήλωναν αναρμόδιοι!
 
Τότε, είχε προκύψει ζήτημα, σχετικά με το αν μπορούν οι ιδιοκτήτες με τα “φρουτάκια” – τα οποία έχουν ακριβοπληρώσει στον ΟΠΑΠ – να διαφημίζονται στις τοπικές κοινωνίες όπου και δραστηριοποιούνται.
 
Τόσο η Νομική Υπηρεσία του ΟΠΑΠ όσο και οι υπεύθυνοι της Διαφημιστικής Εταιρίας TEMPO OMD, δήλωναν αναρμόδιοι να απαντήσουν!
 
ΔΕΥΤΕΡΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΩΝ ΜΙΝΙ ΚΑΖΙΝΟ ΤΟΥ ΟΠΑΠ
 
Πέρασε λίγος καιρός από το ρεπορτάζ μας, το οποίο σημειωτέον αναστάτωσε πολύ τόσο τον ΟΠΑΠ όσο και τις διαφημιστικές του, πολύ απλά γιατί περιέγραφε την πραγματικότητα!
 
Αφού λοιπόν οι έως τότε υπεύθυνοι-ανεύθυνοι, είδαν ότι έπρεπε να λάβουν μια συγκεκριμένη απόφαση βάσει της κείμενης νομοθεσίας, ενημέρωσαν τους ιδιοκτήτες ΟΠΑΠ Play, ότι δε δύνανται να διαφημιστούν στα ΜΜΕ!
 
Πέραν των αντιδράσεων των ιδιοκτητών των μίνι καζίνο, προκύπτει και ένα νέο ακόμα πιο σοβαρό ζήτημα!
 
Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΟΥΝ ΑΜΕΣΑ!
 
Ο νόμος για τη διαφήμιση των καταστημάτων ΟΠΑΠ Play (με τα φρουτάκια) καταπατείται στην ουσία καθημερινά!
 
Αφού μέσω των κοινωνικών δικτύων και κυρίως του Facebook, η διαφήμιση των εν λόγω μίνι καζίνο “οργιάζει” στην κυριολεξία!
 
Μάλιστα, οι καταστηματάρχες, εκτός των μηχανημάτων με τα “φρουτάκια”, διαφημίζουν μέσω φωτογραφιών τόσο τα όμορφα κορίτσια που εργάζονται στα μίνι καζίνο, όσο και τις θεματικές βραδιές που διοργανώνονται, προκειμένου να προσελκύσουν την πελατεία τους!
 
Πέραν του ηθικού ζητήματος, σχετικά με το ότι η χώρα γέμισε “φρουτάκια”, κάτι που ήταν παράνομο για δεκαετίες, προκύπτει μείζον νομικό ζήτημα σχετικά με τη διαφημιστική προβολή των εν λόγω επαγγελματικών χώρων.
 
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΟΥ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
 
Αναμένουμε άμεσα την παρέμβαση της Δικαιοσύνης, προκειμένου να προστατευθούν όσο γίνεται, τα ελληνικά νοικοκυριά, από τις σειρήνες του εύκολου κέρδους, που προωθούνται μέσω ελκυστικών φωτογραφιών στα social media, καταπατώντας στην κυριολεξία την ελληνική νομοθεσία.