Πρώτο το μαθηματικό Αθήνας στη μαθηματική Ολυμπιάδα!





Διέπρεψαν οι φοιτητές του τμήματος μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών στον διαγωνισμό Seemous 2015 (φοιτητική μαθηματική Ολυμπιάδα Νοτιοανατολικής Ευρώπης).

Συνολικά το τμήμα πήρε  4 χρυσά μετάλλια!

Τα παιδιά που βγήκαν νικητές  με χρυσό μετάλλιο είναι τα εξής: κ.Τσίνας, κ.  Ανδριόπουλος, κ.Τσαμπασίδης και κ. Ψαρομήλιγκος.

Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά αλλά και στον συνοδό τους, υποψήφιο διδάκτορα του Τμήματος, κ. Σιλουανό Μπραζίτικο!

4567ol