ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ: Έσβησαν πρόστιμα πάνω από 188 εκατ. ευρώ!





Το… story της πάταξης της φοροδιαφυγής καταρρίπτεται με… πάταγο.

Την ώρα που οι φορολογούμενοι καλούνται να σηκώσουν ολοένα μεγαλύτερα βάρη, η κυβέρνηση προχώρησε σε ρύθμιση των ληξιπροθέσμων χρεών σε 100 δόσεις, χαρίζοντας όμως το 100% των προστίμων και προσαυξήσεων, χωρίς να λαμβάνει καν υπόψη την οικονομική και περιουσιακή δυνατότητα του οφειλέτη.

Αποτέλεσμα; Σε μεγαλο-οφειλέτες που χρωστούσαν στην εφορία περισσότερα από 1 εκατ. ευρώ, χάρισε ακριβώς 188.087.461,60.

ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΔΩ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αύξηση της τιμής των καυσίμων ανακοίνωσε ο Αλεξιάδης