Δέσποινα Βανδή: Η πρώτη ανάρτηση μετά τη διάρρηξη στο σπίτι της





Δράστες μπήκαν στο σπίτι του Ντέμη Νικολαΐδη και της Δέσποινας Βανδής στην Βούλα το βράδυ της Παρασκευής και άρπαξαν χρήματα και κοσμήματα.

Μετά τις δηλώσεις που έκανε ο πρώην ποδοσφαιριστής στην κάμερα του δελτίου ειδήσεων του Star και η τραγουδίστρια μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό...

Διαβάστε περισσότερα στο : 24wro.com.gr