Ετικέτα: ΚΕΠΑ

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ξανά στον Πειραιά! (ΒΙΝΤΕΟ)

…της Ελένης Αρλετή Τον Πειραιά επισκέφτηκε την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Σκοπός της επίσκεψής του ήταν η επίβλεψη του νέου ΚΕΠΑ του Πειραιά που θα στεγάζεται πλέον στις εγκαταστάσεις του ΣΕΦ. Τον κ. Μητσοτάκη υποδέχτηκε η δραστήρια Πρόεδρος του ΣΕΦ Χριστίνα Τσιλιγκίρη. Ο Πρωθυπουργός συνομίλησε με πολίτες για αρκετή ώρα. Έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος...