…της Ελένης Αρλετή
Τον Πειραιά επισκέφτηκε την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Σκοπός της επίσκεψής του ήταν η επίβλεψη του νέου ΚΕΠΑ του Πειραιά που θα στεγάζεται πλέον στις εγκαταστάσεις του ΣΕΦ.
Τον κ. Μητσοτάκη υποδέχτηκε η δραστήρια Πρόεδρος του ΣΕΦ Χριστίνα Τσιλιγκίρη.

Ο Πρωθυπουργός συνομίλησε με πολίτες για αρκετή ώρα.
Έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος από τις νέες υπερσύγχρονες υποδομές του ΚΕΠΑ Πειραιά, ενώ δεσμεύτηκε για νέες μεταρρυθμίσεις που θα κάνουν τη ζωή των ωφελούμενων ακόμα πιο εύκολη.
Δείτε τι ανέφερε ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την επίσκεψή του στο ΚΕΠΑ του Πειραιά:




















































