ΕΡΤ LIVE: Τώρα ο Άδωνις Γεωργιάδης τηλεφωνικά στον αέρα





 Ο πρώτος βουλευτής από την Νέα Δημοκρατία που παρεμβαίνει στην εκπομπή των εργαζομένων της ΕΡΤ είναι ο Άδωνις Γεωργιάδης.