Ο πρώτος βουλευτής από την Νέα Δημοκρατία που παρεμβαίνει στην εκπομπή των εργαζομένων της ΕΡΤ είναι ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Piraeuspress.gr
Ο πρώτος βουλευτής από την Νέα Δημοκρατία που παρεμβαίνει στην εκπομπή των εργαζομένων της ΕΡΤ είναι ο Άδωνις Γεωργιάδης.
