Σε νέα ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα προχώρησε ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, αναφερόμενος στο Αντικαρκινικό Νοσοκομείο Μεταξά.
Αξίζει να αναφερθεί ότι ο κ. Γεωργιάδης έχει επισκεφθεί 7 φορές το Νοσοκομείο Μεταξά επί της παρούσας θητείας του, ενδεικτικό του ιδιαίτερου ενδιαφέροντός του για την ογκολογική κοινότητα αλλά και για το ογκολογικό νοσοκομείο του Πειραιά.
Ο Υπουργός Υγείας με τη νέα του ανάρτηση, αναφέρθηκε σε μια σημαντική είδηση που αφορά στην επαναλειτουργία της 5ης από τις 6 αίθουσες χειρουργείου του Νοσοκομείου Μεταξά, μετά από αρκετά χρόνια!
Δείτε τι σημαίνει αυτό πρακτικά για τους ασθενείς του Μεταξά, σε όσα αναφέρονται από τον κ. Γεωργιάδη:

Διαβάστε επίσης:





















































