ΔΕΙΤΕ: Το αξέχαστο πράσινο λεωφορείο… Πειραιά-Δραπετσώνα-Πέραμα





Συνεχίζοντας το φωτορεπορτάζ με εικόνες από τον Πειραιά των περασμένων δεκαετιών... ...Σας παρουσιάζουμε σήμερα το θρυλικό πράσινο λεωφορείο με δρομολόγιο ΠΕΙΡΑΙΑ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ-ΠΕΡΑΜΑ!

Μια ακόμη ξεχωριστή φωτογραφία από το αρχειακό υλικό του Χάρη Λαζαρόπουλου.

@ Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι...

Απολαύστε το!