Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ – Αντί για 130.000 θα εξυπηρετούνται 30.000 επιβάτες ημερησίως!

Google news logo Βρείτε μας στο Google News. Πατήστε εδώ!


Ανυπολόγιστη ζημιά στον Πειραιά έχει προκαλέσει η Διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, καθώς βρίσκεται εντελώς εκτός όλων των χρονοδιαγραμμάτων!
 
Ζημιά που αποτιμάται σε δεκάδες - αν όχι εκατοντάδες - εκατομμύρια ευρώ και είναι συνέπεια της τραγικής ασυνέπειας της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
 
ΜΕΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
 
Μόλις πριν λίγη ώρα, ακούσαμε τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ να μας πληροφορεί από την Κρατική Τηλεόραση, ότι η Γραμμή του Πειραιά θα εξυπηρετεί 30.000 επιβάτες!
 
Και βέβαια, αυτό είναι απόρροια του γεγονότος ότι μέχρι το 2019, το ΜΕΤΡΟ του Πειραιά, υπολογίζεται να έχει φτάσει μόλις στη Νίκαια... Με άγνωστο χρονοδιάγραμμα άφιξης στο Λιμάνι του Πειραιά!
 
Ο αρχικός προγραμματισμός της Γραμμής ΜΕΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ έκανε λόγο για καθημερινή μετακίνηση 130.000 επιβατών, καθώς θα συνδεόταν το Λιμάνι του Πειραιά - μεταξύ άλλων - και με το αεροδρόμιο!
 
Αντιλαμβάνεστε σε τι κόστος εκατοντάδων εκατομμυρίων μεταφράζονται οι "χαμένοι" 100.000 καθημερινοί επιβάτες του Πειραιά!
 
Και ο κ. Παπαδόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος και Αντιπρόεδρος ΔΣ της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, μας το ανακοινώνει σα να μην τρέχει τίποτα μέσω της ΕΡΤ!
Αξίζει να σημειωθεί, ότι πολλοί επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο Λιμάνι του Πειραιά έχουν καταστραφεί οικονομικά, ενώ άλλοι που βασίστηκαν στις αρχικές εξαγγελίες και τα αρχικά χρονοδιαγράμματα και αποφάσισαν να επενδύσουν στην ευρύτερη περιοχή του ΜΕΤΡΟ στο Λιμάνι... επίσης υπέστησαν οικονομική καταστροφή!
 
ΠΑΥΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ - Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ
 
Και βέβαια, η ανευθυνότητα και η αναποτελεσματικότητα της Διοίκησης της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, δεν εξαντλείται εδώ.
 
Υπάρχει ορατός κίνδυνος, λόγω της απόλυτης αναντιστοιχίας χρονοδιαγραμμάτων και έργων, να κοπεί η κοινοτική χρηματοδότηση της γραμμής ΜΕΤΡΟ του Πειραιά, κάτι που θα σήμαινε πρακτικά και παύση των εργασιών.
 
Μια δεύτερη Θεσσαλονίκη δηλαδή!
 
ΤΡΑΜ ΠΕΙΡΑΙΑ
 
Και βέβαια σε όλα τα παραπάνω, έρχεται να προστεθεί και η παρωδία του ΤΡΑΜ στον Πειραιά!
 
Με το ανανεωμένο χρονοδιάγραμμα να μιλά για παράδοση του Έργου εντός του 2017 - κατί που δεν είναι και σίγουρο - και με αρκετές επιχειρήσεις του Πειραιά να έχουν υποστεί ανυπολόγιστες ζημιές από τις πολύμηνες καθυστερήσεις, ο Πειραιάς παραμένει ένα απέραντο εργοτάξιο... Με ευθύνη της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και σε αυτή την περίπτωση!
 
ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ
 
Μάλιστα η ανευθυνότητα της παρουσίας Διοίκησης της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, δεν περιορίζεται στα παραπάνω, καθώς μέσω διαρροών - την ίδια ώρα που ο Πειραιάς παραμένει ένα απέραντο εργοτάξιο και όλα τα έργα ΜΕΤΡΟ & ΤΡΑΜ έχουν κολλήσει - επικοινωνείται η υλοποίηση της Γραμμής 4 του ΜΕΤΡΟ και η επέκταση του ΤΡΑΜ σε Δραπετσώνα και Κερατσίνι!
 
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ
 
Και σε αυτό το σημείο δεν μπορούμε να μην απευθύνουμε τα εύλογα ερωτήματα προς τον πολιτικό προϊστάμενο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και Υπουργό κ. Σπίρτζη, σχετικά με το αν προτίθεται να αποδώσει ευθύνες για όλα τα παραπάνω στους υπεύθυνους, αλλά και να μας πει τι προτίθεται να κάνει ώστε ο Πειραιάς να επανέλθει σύντομα σε κανονικούς ρυθμούς, δημοσιοποιώντας ένα οριστικό χρονοδιάγραμμα για ΜΕΤΡΟ και ΤΡΑΜ.
 
Κάτι το οποίο αρνείται πεισματικά να κάνεις Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κ. Παπαδόπουλος, όταν ερωτάται για το πότε θα φτάσει το ΜΕΤΡΟ στο μεγαλύτερο Λιμάνι της Μεσογείου!