Αντιμετώπισε σοβαρή μορφή καρκίνου
Την τελευταία του πνοή άφησε ο γνωστός επιχειρηματίας Νεκτάριος Γαλίτης.
Ο επιχειρηματίας που δραστηριοποιούνταν για δεκαετίες στον χώρο της εστίασης στον Πειραιά, ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στο μεγάλο λιμάνι, ενώ ο θάνατός του έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία.
Τον Απρίλιο είχε κάνει ένα ποστ στο facebook με ένα βίντεο που είχε τίτλο: «Γιατί ο Θεός σου έδωσε καρκίνο; Η απάντηση από ένα μικρό παιδί». Μία φωτογραφία στα social media που είχε ποστάρει καλή του φίλη το καλοκαίρι φαινόταν αρκετά αδυνατισμένος αλλά πάντα με το χαμόγελο στα χείλη.


Διαβάστε επίσης:
Ο Μιχάλης Ιατρόπουλος τον αποχαιρέτησε δημόσια με μία ανάρτηση στα social media. Ο ηθοποιός και φίλος του επιχειρηματία, δημοσίευσε την Παρασκευή 16 Ιανουαρίου μία κοινή τους φωτογραφία στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, την οποία συνόδευσε με συγκινητικά λόγια για την απώλειά του.
Ο Μιχάλης Ιατρόπουλος στη λεζάντα της ανάρτησής του έγραψε: «Καλό ταξίδι λατρεμένε όλων μας κύριε Νεκτάριε Γαλίτη. Καλή ξεκούραση λιοντάρι μου, πέτα στο φως που σου ταιριάζει. Σε ευχαριστώ για την τρέλα σου και την ανεπανάληπτη ψυχάρα σου. Είμαστε πολύ τυχεροί, σε όσους έκανες την τιμή να είμαστε φίλοι σου. Καλή αντάμωση αδερφέ μου ξεκουράσου».




















































