Τη Δευτέρα το τελευταίο αντίο στον Νεκτάριο Γαλίτη
Από τον Καθεδρικό Ναό Αγίας Τριάδος Πειραιά θα πουν γνωστοί, συγγενείς και φίλοι, το τελευταίο αντίο στον Επιχειρηματία Νεκτάριο Γαλίτη, ο οποίος έφυγε από τη ζωή στην αγκαλιά των αγαπημένων του προσώπων. Η απώλεια του Πειραιώτη Επιχειρηματία αποτελεί το θέμα της ημέρας στο λιμάνι και όλοι έχουν να πουν έναν καλό λόγο για τον αγαθό … Συνεχίστε να διαβάζετε το Τη Δευτέρα το τελευταίο αντίο στον Νεκτάριο Γαλίτη.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί