ΔΗΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ: Εκσυγχρονισμός υπηρεσιών του ΚΕΠ – Πώς θα γίνεται η εξυπηρέτηση πολιτών

Στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών που παρέχει το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών Πειραιά, στο πλαίσιο των προστατευτικών – προληπτικών μέτρων έναντι του κορωνοιού, αναφέρθηκε μιλώντας στο Κανάλι 1 και την εκπομπή «Μένουμε Πειραιά» με την Κωνσταντίνα Πετούση και τον Νίκο Παρασκευά, ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος για τα ΚΕΠ, Αλεξάνδρος Καμαράτος.

Όπως είπε, η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται με τηλεφωνικό ραντεβού, όπου υπάρχει αναμονή 2-3 ημερών, ενώ σε εφαρμογή βρίσκεται ήδη εδώ και 10 μέρες η online εξυπηρέτηση μέσω του MyKep live.

Στην είσοδο της υπηρεσίας μάλιστα, τοποθετήθηκε ειδικό μηχάνημα το οποίο με υπεριώδης ακτίνες θερμομετρεί όσους εισέρχονται και ταυτόχρονα ένα φωνητικό μηνυμα τους υπενθυμίζει την υποχρεωτική χρήση μάσκας για την είσοδο στον χώρο.

Αξιοσημείωτο είναι δε, ότι στον χώρο του ΚΕΠ τοποθετήθηκε, κατόπιν πρωτοβουλίας του κ. Καμαράτου, η συσκευή – αεραγωγός «BLUE AIR» που αποστειρώνει τον αέρα μέσω υπεριώδους ακτινοβολίας και τον αποδίδει στον χώρο απαλλαγμένο από ιούς. Η καινοτόμος συσκευή αναπτύχθκε από φοιτητές στο Κέντρο Καινοτομίας για τη Γαλάζια Ανάπτυξη «Blue Lab» του Δήμου Πειραιά, και απέσπασε το πρώτο βραβείο, στον ετήσιο διαγωνισμό για τη Γαλάζια Ανάπτυξη «Blue Growth Piraeus».

Επίσης σημαντικό είναι να σημειωθεί ότι η υπηρεσία παραδίδει κατ οίκον πιστοποιητικά για ΑΜΕΑ, ενώ στο προσεχές μέλλον, μέσω του e-kep, ένα αυτόματο μηχάνημα θα χορηγεί άμεσα στους πολίτες τα πιστοποιητικά που αιτούνται.