Δράση αλληλεγγύης στην πιο ζεστή ημέρα του μήνα στο λιμάνι του Πειραιά



Η κινητή ομάδα παρενέβη στην ευρύτερη περιοχή του λιμανιού, εκεί όπου συγκεντρώνεται σημαντικός αριθμός ευάλωτων πολιτών, μοιράζοντας εμφιαλωμένο δροσερό νερό και ατομικά σνακ. Παράλληλα, κοινωνικοί λειτουργοί της ΚΟ.Δ.Ε.Π. και στελέχη του προγράμματος «Κόμβος Κοινωνικών Παρεμβάσεων Δήμου Πειραιά – Social Innovation Piraeus II», σε συνεργασία με εθελοντές των Γιατρών του Κόσμου, κατέγραψαν τους αστέγους και τους ενημέρωσαν για διαθέσιμους κλιματιζόμενους χώρους προσωρινής φιλοξενίας.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλέγμα δράσεων του Δήμου Πειραιά και της ΚΟ.Δ.Ε.Π., με στόχο την ουσιαστική στήριξη των πολιτών που βρίσκονται σε συνθήκες ακραίας φτώχειας και κοινωνικού αποκλεισμού.
Ο Πρόεδρος της ΚΟ.Δ.Ε.Π., κ. Ιωάννης Βοϊδονικόλας, δήλωσε σχετικά:
«Πάντα έχουμε στο νου μας τον συνάνθρωπο που έχει ανάγκη. Είμαστε δίπλα στις ευάλωτες ομάδες με κάθε μέσο και θέλουμε να θυμούνται όλοι οι κάτοικοι του Πειραιά ότι εδώ δεν είναι κανείς μόνος. Ευχαριστούμε από καρδιάς τους Γιατρούς του Κόσμου για τη διαχρονική τους προσφορά και τη στήριξή τους για ακόμη μια φορά ως πολύτιμοι συνοδοιπόροι για τον Άνθρωπο».
Η δράση αυτή, μέσα στις δύσκολες συνθήκες του καύσωνα, απέδειξε για ακόμη μία φορά πως η κοινωνική ευαισθησία και η συνεργασία μπορούν να δώσουν ουσιαστικές ανάσες ανθρωπιάς εκεί που υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη.




















































