SURVIVOR: Αυτή η ομάδα κέρδισε το έπαθλο επικοινωνίας (ΒΙΝΤΕΟ)





Ένα ένα ακόμη δύσκολο αγώνισμα στο Survivor

Τελικά οι Μαχητές κατάφεραν να κερδίσουν με σκορ 10-5.

Έτσι λοιπόν το αποψινό έπαθλο επικοινωνίας θα χαρούν οι παίκτες της ομάδας που θα έχουν την ευκαιρία να ανταλλάξουν μηνύματα με τους δικούς τους ανθρώπους.

Δείτε το σχετικό απόσπασμα:

[g_youtube v="LfCavP74Et8"]