Ενισχύστε το ανοσοποιητικό των παιδιών με λαχταριστές σπιτικές γρανίτες (ΒΙΝΤΕΟ & ΦΩΤΟ)

Είναι σημαντικό αυτή την περίοδο να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σύστημα των παιδιών σας. Αν και δεν υπάρχουν μαγικές τροφές που θα προλάβουν τη λοίμωξη από κορονοϊό, υπάρχουν πολλά θρεπτικά συστατικά που εμπλέκονται στη φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Μερικά από αυτά είναι ο χαλκός, το φυλλικό οξύ, ο σίδηρος, το σελήνιο, ο ψευδάργυρος και οι βιταμίνες Α, Β6, Β12, C και D.

Για να ενισχύσουμε λοιπόν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού μας συστήματος θα πρέπει να καταναλώνουμε ποικιλία τροφίμων προκειμένου να λαμβάνουμε επαρκείς ποσότητες από όλα τα παραπάνω θρεπτικά συστατικά.

Για να καταφέρετε τα παιδιά σας να φάνε φρούτα μπορείτε να φτιάξετε νόστιμες και δροσερές γρανίτες φρούτων που θα καταναλώσουν σε χρόνο dt.

Κρύψτε μέσα διάφορα φρούτα με διάφορα χρώματα. Οι ποικιλία των χρωμάτων θα σας βοηθήσει να εξασφαλίσετε περισσότερα και διαφορετικά θρεπτικά συστατικά.

Μπορείτε να προσθέσετε βρώμη και σπόρους καθώς και γάλα αμυγδάλου, καρύδας ή φιστικιού. Αν τα παιδιά σας λατρεύουν τους ξηρούς καρπούς μπορείτε να προσθέσετε μερικούς καθώς θα δώσουν όλα τα λιπαρά οξέα που χρειάζεται οργανισμός για να ενισχυθεί το ανοσοποιητικό σύστημα.

Τι θα χρειαστείτε για να φτιάξετε αυτές τις γρανίτες

  • Μπλέντερ: Για να φτιάξετε τις γρανίτες θα χρειαστείτε ένα καλό μπλέντερ για να μπορείτε να πολτοποιείτε τα φρούτα σας.
  • Αποχυμωτή: Για να στύβετε όποια φρούτα χρειάζεται να στύψετε
  • Θήκες για γρανίτες: Υπάρχουν αρκετές θήκες στο εμπόριο που μπορείτε να βρείτε. Αν πάλι δεν θέλετε να αγοράσετε, προμηθευτείτε μικρά πλαστικά ποτηράκια ή χάρτινες θήκες για cupcakes που μπορείτε να γεμίσετε με το υγρό γρανίτας και ξυλάκια που θα βυθίσετε μέσα, ώστε όταν παγώσουν να μπορείτε να τις αφαιρέσετε.

Στο βίντεο που ακολουθεί δείτε πώς θα φτιάξετε γρανίτες με χάρτινα ποτηράκια:

Δείτε παρακάτω συνταγές για σπιτικές γρανίτες φρούτων που μπορείτε να φτιάξετε κι εσείς.

Η διαδικασία για όλες τις γρανίτες παρακάτω είναι ίδια: πολτοποιείτε τα φρούτα όπου πρέπει, τα αναμιγνύετε με τα άλλα υλικά και τα τοποθετείτε στις θήκες που θα φτιάξετε τις γρανίτες σας.

Γρανίτα με μπανάνα: Υλικά – 2 μπανάνες κομμένες σε κομμάτια 1/4 κούπας φιστικοβούτυρο 1 1/2 κούπας γιαούρτι 1/4 κούπας γάλα αμυγδάλου 1 κ.τ.γ μέλι 1 βανίλια 1/2 κούπα σπασμένα φιστίκια προαιρετικά

Γρανίτα αβοκάντο: Υλικά – 2 κούπες κομμένο αβοκάντο 6 κ.τ.σ ζάχαρη 3/4 κούπας νερό 1/2 κ.τ.γ. ξύσμα lime 2 κ.τ.σ χυμό από lime

Γρανίτα με σπόρους chia: Υλικά – 2 κούπες γάλα 2 κ.τ.σ μέλι 1/4 κούπας σπόρους chia κομματάκια φρούτων της επιλογής σας

Γρανίτα με φράουλες και ροδάκινο: Υλικά – 1 1/2 κούπες φράουλες λιωμένες 1 1/2 κούπες ροδάκινα καθαρισμένα και κομμένα σε κομμάτια 1 κ.τ.σ μέλι 2/3 κούπας γιαούρτι

Γρανίτα πορτοκάλι: Υλικά – χυμό από πορτοκάλια

Γρανίτες με ανάμεικτα φρούτα: Υλικά – 1 κούπα πολτοποιημένα ακτινίδια 1 κούπα πολτοποιημένες φράουλες 1 κούπα πολτοποιημένα πορτοκάλια

Γρανίτα καρπούζι: Υλικά – μισό καρπούζι περασμένο από το μπλέντερ