Ειδικός του Harvard συστήνει την κορυφαία διατροφική επιλογή για δυνατό ανοσοποιητικό

Όλοι γνωρίζουμε πως το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι η άμυνα απέναντι σε κάθε είδους λοίμωξη και η καλή διατροφή είναι ο καλύτερος και πιο φυσικός τρόπος για καλή σωματική και ψυχική κατάσταση. Επομένως, ποιες είναι οι επιλογές που πρέπει να κάνουμε, αν όχι καθημερινά, αλλά πολύ συχνά;

O καθηγητής Επιδημιολογίας και Διατροφής στην Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ, επικεφαλής του τμήματος Διατροφολογίας του πανεπιστήμιου και συγγραφέας του βιβλίου “Eat, Drink and Be Healthy”, Walter Willett έχει αφιερώσει κοντά 40 χρόνια καριέρας στη διερεύνηση της σωστής διατροφής. Τι προτείνει λοιπόν για γερό ανοσοποιητικό που κρατάει την υγεία μας θωρακισμένη; Συστήνει να τρώμε πολύ γιαούρτι. Το οποίο ο W.Willett δεν το τρώει σκέτο, αλλά με βρώμη και ξηρούς καρπούς, ένας συνδυασμός που το κάνει πολύ νόστιμο.

Όπως επισημαίνει ο καθηγητής του Χάρβαρντ στο Business Insider, πρόκειται για ένα γεύμα με πολλά οφέλη για την υγεία καθώς το  πλούσιο σε ασβέστιο γιαούρτι περιέχει προβιοτικά που ενισχύουν σημαντικά το ανοσοποιητικό από μεταδιδόμενες ασθένειες, όπως είναι η γρίπη. Τα καλά βακτήρια των προβιοτικών αλληλεπιδρούν με μικρόβια που βρίσκονται στο έντερο. Πιο συγκεκριμένα, το βακτήριο Lactobacillus reuteri έχει την ιδιαιτερότητα να μπλοκάρει τον πολλαπλασιασμό των ιών στο σώμα.

Φυσικά για να αποκομίσετε αυτά τα ευεργετικά οφέλη, θα πρέπει να καταναλώνετε όντως , φυσικό γιαούρτι, και όχι αυτά με τις προσθήκες γεύσεων. Βάζοντας και βρώμη στο μίνι γεύμα σας,λαμβάνετε μαγνήσιο, σίδηρο, ψευδάργυρο και φυτικές ίνες. Όσο για τους ξηρούς καρπούς- ο ίδιος προτιμά τα πεκάν και τα αμύγδαλα- συμπληρώνουν την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεστε καθημερινά. Αν πάλι δεν σας αρέσουν τόσο οι συγκεκριμένοι ξηροί καρποί, κάθε επιλογή είναι ευπρόσδεκτη (με προσοχή όμως στην ποσότητα).