ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΜΠΟΥΤΣΙΚΑΚΗΣ: «Αξίζουμε καλύτερα και στον τουρισμό»

…του Χριστόφορου Μπουτσικάκη, Υποψήφιου Βουλευτή της ΝΔ στην Α’ Πειραιώς και Νήσων

Στις 7 Ιουλίου, η θέληση του ελληνικού λαού θα δώσει το τιμόνι της χώρας στη ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκηγια να ενώσει όλους τους Έλληνες. Το αποτέλεσμα αυτό όμως, θα είναι και μια γερή ανάσα για το ελληνικό επιχειρείν. Για τους επιχειρηματίες και τους εργαζόμενους που πνίγονται εδώ και τέσσερα χρόνια από την άδικη φορολογία και το γραφειοκρατικό παραλογισμό.

Αρκετοί επιχειρηματίες και εργαζόμενοι δραστηριοποιούνται στο χώρο του τουρισμού. Πρόκειται για την «ατμομηχανή» της οικονομίας μας που το 2018 εισέφερε το 11,7% του ελληνικού ΑΕΠ (21,6 δισ ευρώ)και στην οποία απασχολείται, άμεσα ή έμμεσα, έως και το 44,2% του εργατικού δυναμικού της χώρας.

Όλοι γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι αυτοί αντιμετώπισαντεράστιες αντιξοότητες, από τα ολέθρια capital controls μέχρι την ακραία φορολόγηση του ιδρώτα τους. Με δύναμη ψυχής κατόρθωσαν όχι μόνο να σταθούν στα πόδια τους αλλά και να αναβαθμίσουν με τις προσωπικές τους προσπάθειες το τουριστικό προϊόν στη χώρα.

Η ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκη δεν πρόκειται να αφήσει αυτούς τους ανθρώπους στην τύχη τους. Ούτε θα βάλει τον τουρισμό στον «αυτόματο πιλότο». Από την πρώτη στιγμή θα ελαφρύνουμε φορολογικά τιςεπιχειρήσεις, θα τις απαλλάξουμε από το γραφειοκρατικό λαβύρινθο και θα προχωρήσουμε στην παροχή κινήτρων για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων. Ο φιλόδοξος στόχος μας είναι μέχρι το τέλος της τετραετίας να έχουμε μειώσει στο 11% τη φορολογική επιβάρυνση του συνόλου του τουριστικού πακέτου.

Ταυτόχρονα, θα προετοιμάζουμε την επόμενη ημέρα με νέα στρατηγική και με φρέσκες ιδέες που θα περιλαμβάνουν τη σύζευξη των τουριστικών υπηρεσιών με τον ελληνικό πολιτισμό και την υψηλή τεχνολογία. Τοπαράδειγμα του καλοκαιρινού τουρίστα που έρχεται και φεύγει ανήκει πλέον στο παρελθόν. Οφείλουμε να εφαρμόσουμε ένα νέο μοντέλο που θα επιτρέπει στον επισκέπτη να δημιουργεί δεσμούς με την Ελλάδα, να διαφημίζει τη χώρα μας στον τόπο του και να επιστρέφεισε κάθε εποχή. Μια συνολική στρατηγική που θα βασίζεται στην ενθάρρυνση των επενδύσεων και στηνστήριξη των ανθρώπων του τουρισμού.

Ο ελληνικός τουρισμός δεν μπορεί να ικανοποιείται μεκεκτημένα. Αξίζει καλύτερα και ήρθε η ώρα τα λόγια να γίνουν πράξεις!