ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ: Τι σου κάνει το Survivor! Πήγε ξυπόλυτη για καφέ στην Γλυφάδα





Μετά από δυο μήνες στο Survivor πώς να αποβάλει τη συνήθεια του να περπατά ξυπόλητη;

Η Ειρήνη Παπαδοπούλου το έκανε και μάλιστα χωρίς προβληματισμό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΔΩ