Σύμφωνα λοιπόν με την παράδοση, το μεσημέρι του Μεγάλου Σαββάτου ο Ελληνορθόδοξος Πατριάρχης με την συνοδεία του – αρχιερείς, ιερείς και διακόνους – αλλά και τον Αρμένιο Πατριάρχη μπαίνει στον Ιερό Ναό της Αναστάσεως, ενώ οι καμπάνες χτυπούν πένθιμα.










![Ιερέας έβαλε… φωτιά στην Αγία Τράπεζα για το Δεύτε Λάβετε Φως [pics]](https://piraeuspress.gr/wp-content/uploads/2017/04/03bcbf07ddba4f7730f921c2576d7e36_XL-218x150.jpg)










































