Η έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. συνεχίζεται χωρίς συλλήψεις μέχρι στιγμής
Επίθεση από μαθητές ΕΠΑΛ δέχθηκαν μαθητές γενικού Λυκείου στο Περιστέρι το πρωί της Παρασκευής (3/10).
Σύμφωνα με πληροφορίες, όλα συνέβησαν περίπου στις 11:30, όταν 15 μαυροφορεμένα άτομα, κρατώντας σκουπόξυλα και άλλα αντικείμενα, προσέγγισαν το Λύκειο, πέταξαν ένα τούβλο και στη συνέχεια επιτέθηκαν στους μαθητές.
Από την επίθεση τραυματίστηκαν ελαφρά τρεις καθηγητές, οι οποίοι προσπάθησαν να βάλουν τάξη στο χάος. Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει συλλήψεις ή προσαγωγές, ενώ η έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. για το περιστατικό βρίσκεται σε εξέλιξη.
















































