ΠΕΙΡΑΙΑΣ: 30χρονος “έγδυνε” βαγόνια του ΟΣΕ





Συνελήφθη χθες, Τετάρτη,από τους Αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. ένας 30χρονος άνδρας στον Πειραιά, στην περιοχή Λεύκα.


Ο νεαρός άνδρας όπως διαπιστώθηκε έμπαινε στα βαγόνια του ΟΣΕ και αποσπούσε καθετί αλουμινένιο, όπως τασάκια ή βέργες.

Ο ίδιος έγινε αντιληπτός λίγο μετά τις 12.00 το μεσημέρι ενώ έβγαινε από το εργοστάσιο όπου φυλάσσονται τα βαγόνια του ΟΣΕ.

Ο 30χρονος "ποντικός" των βαγονιών θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πειραιά.