ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Πειραιάς… ένα λιμάνι δίχως συρματοπλέγματα και διακρίσεις!


Παρέμβαση του νεαρού Αντιδημάρχου Πειραιά Παναγιώτη Ρέππα με αφορμή την πώληση του ΟΛΠ.

Ο Παναγιώτης Ρέππας, ένας από τους πιο δραστήριους αντιδημάρχους του Βασίλη Μιχαλολιάκου, παρεμβαίνει με επιστολή του κατά της πώλησης του λιμανιού του Πειραιά, προτείνοντας να ακολουθηθεί και στον Πειραιά η πρόταση του Υπουργού Ναυτιλίας Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, για την παραχώρηση του θαλάσσιου μετώπου του λιμανιού της Πάτρας στο Δήμο Πατρέων!

Διαβάστε αναλυτικά την πρόταση του Παναγιώτη Ρέππα:

“«Έχουμε ευθύνη να παραδώσουμε ένα λιμάνι χωρίς συρματοπλέγματα, αλλά με χώρους άνθησης και ψυχαγωγίας για την τοπική κοινωνία. Ένα λιμάνι που να έχει αποδοθεί ελεύθερα στους πολίτες), τόνισε με έμφαση ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, αναφορικά στο λιμάνι της Πάτρας και στην παραχώρηση θαλασσίου μετώπου στο Δήμο. Η παρέμβαση του υπουργού έγινε δεκτή από το Δ. Σ. του Οργανισμού Λιμένος Πάτρας και παραχωρήθηκε στο Δήμο Πατρών μεγάλο τμήμα της λιμενικής ζώνης, με το κόστος συντήρησης των εγκαταστάσεων που θα δημιουργηθούν να επιβαρύνουν τον Οργανισμό Λιμένος Πάτρας.

 

Έχοντας ως οδηγό την πρόταση του υπουργού αναμένουμε μια δυναμική όμοια παρέμβασή του για το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, τον Πειραιά, το οποίο αποτελεί εθνικό αλλά και διεθνή κόμβο οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης. Ιδιαίτερα στη σημερινή δυσχερή οικονομική κατάσταση που διανύουμε, με την απόδοση χώρων της λιμενικής ζώνης στο Δήμο, ο Πειραιάς θα αποτελέσει ανάσα προόδου τόσο για τους δημότες, όσο και για όλη την επικράτεια. Αν αναλογιστούμε τα αυξανόμενα κέρδη που σημειώνει κάθε χρόνο ο ΟΛΠ Α.Ε., με χαρακτηριστική την αύξηση των εσόδων του μετά από φόρους κατά 19,1% στη χρήση του εννιαμήνου 2013 έναντι της αντίστοιχης περιόδου Ιανουαρίου –Σεπτεμβρίου του 2012 (πηγή: www.olp.gr), αντιλαμβανόμαστε όλοι τα οικονομικά οφέλη που θα αποτελέσουν σημαντική χείρα βοηθείας στην σημερινή κρίση. 

 

Σε αντίθετη περίπτωση, με την παραχώρηση του ΟΛΠ σε ιδιωτικά συμφέροντα θα δημιουργηθεί ένα νέο ισχυρό ιδιωτικό μονοπώλιο σύμφωνα με τις επιταγές των ευρωπαίων εταίρων μας, ενώ θα θέσει σε άμεσο κίνδυνο τις εργασιακές σχέσεις και συνθήκες εργασίας.  

 

Η πώληση της μαρίνας Ζέας αλλά και του επόμενου βήματος, της πώλησης όλου του παραλιακού μετώπου του Πειραιά, στερούν στους πολίτες τον κύριο μοχλό ανάπτυξης της πόλης, την θάλασσα. Όπως για το λιμάνι της Πάτρας, έτσι και για τον Πειραιά, το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, οι θαλάσσιοι χώροι πρέπει να ανήκουν στους δημότες, και πιθανές διακρίσεις θα συναντήσουν ισχυρή αντίδραση. Το λιμάνι είναι ο Δήμος Πειραιά.           

 

Ο Αντιδήμαρχος

Οδοποιίας –  Αποχέτευσης και Αρχιτεκτονικού,Παναγιώτης Ρέππας