Μετά τις εκλογές του Οδοντιατρικού Συλλόγου Πειραιά στις 29 & 30 Μαρτίου, ο Ενωτικός Συνδυασμός με επικεφαλής τον Μιχάλη Αγρανιώτη επικράτησε με 76% έναντι των άλλων παρατάξεων αποδεικνύοντας την αποδοχή των οδοντιάτρων στο έργο που έχει παραχθεί τα τελευταία χρόνια.
Ακολούθως κατά την συνεδρίαση του νέου ΔΣ επανεξελέγη με ευρεία πλειοψηφία στην θέση του Προέδρου.
Αυτό είναι το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΣΠ:





















































