Γιορτάζει η τοπική εκκλησία του Πειραιά για τα 20 ευκλεή έτη ποιμαντορίας του Μητροπολίτη Σεραφείμ
Πέρασαν κιόλας 2 δεκαετίες από την ενθρόνιση του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτη Πειραιά & Φαλήρου κ.κ. Σεραφείμ.
20 χρόνια γεμάτα προσευχή, έργο, προσφορά.
20 καρποφόρα χρόνια για τη Μητρόπολη Πειραιά!
Ο Μητροπολίτης Πειραιά κατάφερε σε αυτά τα 20 χρόνια να γράψει το όνομά του με χρυσά γράμματα στις καρδιές των Πειραιωτών, κάτι το οποίο δεν ήταν ούτε εύκολο ούτε αυτονόητο!
Καθώς διαδέχτηκε έναν σεβάσμιο Μητροπολίτη με πλούσιο ποιμαντικό έργο και έντονο κοινωνικό αποτύπωμα, τον μακαριστό Καλλίνικο, ο οποίος στην ουσία δημιούργησε το οικοδόμημα «Μητρόπολη Πειραιά».
Είτε συμφωνεί μαζί του κάποιος είτε διαφωνεί, δεν μπορεί να μην αναγνωρίσει ότι πρόκειται για έναν ιεράρχη που τιμά το αξίωμα και την αποστολή που του έχει εμπιστευτεί η Εκκλησία μας.
Ο ασκητικός βίος του, το ρητορικό του χάρισμα και ο καθαρός πνευματικός του λόγος, η αγάπη του για την πατρίδα, τα ιερά και τα όσια του γένους, η έγνοια του για τις κοινωνικά και οικονομικά ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού, τον έχουν κατατάξει υψηλά στη συνείδηση του ποιμνίου.
Προς τιμήν της 20ετούς καλλίκαρπης ποιμαντορίας του θα τελεστεί Θεία Λειτουργία στον Καθεδρικό Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος Πειραιώς, αυτό το Σάββατο 7:30 πμ και έως 10:00 πμ.
Σύντομο ιστορικό:
28 Φεβρουαρίου 2006.
Η επίσημη τελετή ενθρόνισής του στον Καθεδρικό Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος Πειραιώς πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 19 Μαρτίου 2006, παρουσία του τότε Αρχιεπισκόπου Αθηνών Χριστοδούλου και πλήθους πιστών και επισήμων. Διαδέχθηκε τον Μητροπολίτη Καλλίνικο, ο οποίος είχε παραιτηθεί για λόγους υγείας.
- Επίσκοπος Χριστιανουπόλεως (Βοηθός Επίσκοπος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας) από το 2001.
- Γραμματέας της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος.























































