Κατέρρευσε κι άλλο κτίριο στον Πειραιά

Screenshot




Κατέρρευσε κτίριο στον Πειραιά - Φόβος για τα ετοιμόρροπα σπίτια

Όπως μεταδίδει το Star, το πιο πρόσφατο τέτοιο περιστατικό σημειώθηκε χθες Παρασκευή (23/1) το μεσημέρι στην οδό Μακεδονίας, όταν ένα παλιό, παρατημένο οίκημα κατέρρευσε, καταπλακώνοντας μάλιστα αυτοκίνητο, με παρόμοιο συμβάν να έχει λάβει χώρα μόλις μια μέρα πριν.

Ο εκκωφαντικός θόρυβος από την κατάρρευση έσπειρε τον πανικό στη γειτονιά, με τους περίοικους να βγαίνουν από τα σπίτια τους για να αντικρίσουν, στη θέση της μονοκατοικίας, έναν σωρό από μπάζα.

Διαβάστε επίσης:

Κακοκαιρία στον Πειραιά: Κατέρρευσε κτίριο στην Καστέλλα (φωτό)