Αύριο η κηδεία του π.Αντιδημάρχου Πειραιά Παναγιώτη Αγγελόπουλου





Αύριο θα πουν το στερνό αντίο φίλοι και συγγενείς στον π. Αντιδήμαρχο Πειραιά, Παναγιώτη Αγγελόπουλο.

 
Η εξόδιος ακολουθία θα τελεσθεί στον Ιερό Ναό Μεταμόρφωσης του Σωτήρος στις 3:30 μ.μ. και η ταφή θα πραγματοποιηθεί στο Τρίτο Νεκροταφείο.
 
Σημειώνεται πως η οικογένεια παρακαλεί τους φίλους αντί στεφάνων να διαθέσουν ότι μπορούν στο Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα Πειραιά