Οι δηλώσεις του Βασίλη Μιχαλολιάκου για ομοφυλόφιλους





Ο Δήμαρχος Πειραιά Βασίλης Μιχαλολιάκος δήλωσε για τους ομοφυλόφιλους στο ραδιόφωνο του Alpha: 

«Αναγνωρίζω το δικαίωμα κάποιου να είναι ομοφυλόφιλος, αλλά δεν το θέλω στο περιβάλλον μου και δεν τον εμπιστεύομαι στο δημόσιο βίο».