Οι κινέζοι της Cosco αποχωρούν από το λιμάνι του Πειραιά

Google news logo Βρείτε μας στο Google News. Πατήστε εδώ!


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, όπως όλα δείχνουν, βάζει «φρένο» στην επεκτατικότητα της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά αφήνοντας έτσι στον αέρα τη μέχρι πρότινος συμφωνία για την απόκτηση ελέγχου της προβλήτας ΙΙΙ.

Οι λόγοι που οι Βρυξέλλες μπαίνουν εμπόδιο έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι δημιουργούνται συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού και έτσι οι κινέζοι αποκτούν δεσπόζουσα θέση στο μεγάλο λιμάνι.

Το τελευταίο διάστημα στελέχη του ΟΛΠ και της Cosco αλλά και ο ίδιος ο Υπουργός Ναυτιλίας, κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, έχουν μεταβεί στις Βρυξέλλες προκειμένου να δώσουν απαντήσεις στους αρμοδίους της Κομισιόν που επιμένουν να μπλοκάρουν τη συμφωνίας επέκτασης, αποκαλύπτοντας ύποπτο παρασκήνιο για τη γεωπολιτική θέση του λιμανιού. Όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά για να γίνει ανάθεση της κατασκευής του Δυτικού τμήματος της προβλήτας ΙΙΙ θα πρέπει να γίνει δημόσιος, διεθνής διαγωνισμός ενώ παράλληλα είναι αδύνατον να γίνει δεκτή η επέκταση μέσω του «φιλικού διακανονισμού».

Μετά από αυτές τις εξελίξεις υπάρχει έντονος προβληματισμός τόσο από τη μεριά των Κινέζων όσο και από τη μεριά του ΟΛΠ, καθώς ο Γιώργος Ανωμερίτης φέρεται να παρείχε διαβεβαιώσεις προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και τον Πρωθυπουργό για την ομαλή έκβαση της υπόθεσης.


@ Εάν και εφόσον οι Κινέζοι της COSCO αποχωρήσουν-ενδεχόμενο πολύ πιθανό-από το λιμάνι του Πειραιά, αντιλαμβανόμαστε όλοι το πλήγμα που θα υποστεί τόσο ο ευρύτερος Πειραιάς όσο και η χώρα ολόκληρη... που θέλει όσο τίποτα άλλο να κινηθεί επιτέλους σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης!



Διαβάστε επίσης:

Κυκλοφόρησε με λεφτά του ΟΛΠ το νέο βιβλίο του Γιώργου Ανωμερίτη