Πειραιάς: Η κίνηση των καταστημάτων την περίοδο των μίνι εκπτώσεων

Google news logo Βρείτε μας στο Google News. Πατήστε εδώ!


Έρευνα της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ), που πραγματοποιήθηκε την περίοδο των μίνι εκπτώσεων (1 – 9 Νοεμβρίου 2013), έδειξε αύξηση 10% στην κίνηση των καταστημάτων στον Πειραιά.

Η ΕΣΕΕ όρισε εξειδικευμένους ερευνητές σε όλα τα κεντρικά εμπορικά καταστήματα του Λεκανοπεδίου Αττικής αλλά και της περιφέρειας.

Όσον αφορά στηνλειτουργία των καταστημάτων την Κυριακή τα στοιχεία που προέκυψαν περιγράφουν την παρακάτω εικόνα:

Τα καταστήματα που αποφάσισαν να μην βάλουν «κλειστόν» ήταν στους εμπορικούς δρόμους, Βασιλέως Γεωργίου και Σωτήρος Διός με ελάχιστες μεμονωμένες περιπτώσεις, στην Τσαμαδού στο ύψος της Εθνικής Αντιστάσεως έως την Ηρώων Πολυτεχνείου καθώς και τα μαγαζιά στο λιμάνι επί της Ακτής Μιαούλη.

Σημαντικότερα, όμως, ήταν τα στοιχεία της ΕΣΕΕ που έχουν να κάνουν με την επισκεψιμότητα των καταστημάτων που παρέμειναν ανοιχτά την Κυριακή αλλά και την γενικότερη κίνηση κατά τη διάρκεια του 10ημέρου των  μίνι εκπτώσεων.  Έτσι έχουμε μια αυξημένη επισκεψιμότητα στους κεντρικούς εμπορικούς άξονες, Γρηγορίου Λαμπράκη μέχρι Εθνικής Αντιστάσεως, Ηρώων Πολυτεχνείου και Καραΐσκου από το ύψος της Σωτήρος Διός έως την Τσαμαδού.

  

Τα καταστήματα στους παράδρομους εμφανίζουν μια εικόνα  πολλών ταχυτήτων που μοιάζει μάλλον με «μωσαϊκό» καθώς συγκεκριμένο πόρισμα που να μπορεί να περιγράφει με ακρίβεια τη συνολική άποψη της κίνησης των, δεν μπορεί να υπάρξει.

Οικογενειακή υπόθεση θα μπορούσαν,  παράλληλα, να χαρακτηριστούν τα ψώνια αυτού του δεκαημέρου διότι οι Πειραιώτες αποφάσισαν να συνδυάσουν μια οικογενειακή βόλτα με τις αγορές τους. Τα προϊόντα που επέλεξαν και είχαν μεγαλύτερη ζήτηση  σε  γενικά πλαίσια ήταν είδη ένδυσης και υπόδησης και μάλιστα αυτά των μεγάλων αλυσίδων.

Πάντως η αύξηση της κίνησης στα καταστήματα και τις  εμπορικές αλυσίδες του Πειραιά της τάξεως του 10% είναι ένα σημαντικό ποσοστό αν συνυπολογίσουμε και το γεγονός ότι οι εκπτώσεις δεν ξεπέρασαν το 40% και μάλιστα σε επιλεγμένα είδη.