Όταν ο Βασίλης Λεβέντης τραγουδούσε “Τα παιδιά του Πειραιά” (Βίντεο)





Δίσκο 45 στροφών είχε βγάλει στις αρχές δεκαετίας του 70' ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων Βασίλης Λεβέντης.

Ανάμεσα στα τραγούδια που ερμήνευσε ήταν και ο ύμνος του Πειραιά το γνωστό σε όλους "Τα παιδιά του Πειραιά".

ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ: