Νέες επενδύσεις από την Cosco στο λιμάνι του Πειραιά

Google news logo Βρείτε μας στο Google News. Πατήστε εδώ!


Eτοιμη να προχωρήσει σε νέες επενδύσεις στο λιμάνι του Πειραιά δηλώνει η Cosco, η οποία διατηρεί ισχυρό ενδιαφέρον για την απόκτηση του ΟΛΠ.

Όπως ανέφερε, μάλιστα, χθες ο εμπορικός διευθυντής της κινεζικής εταιρείας στην Ελλάδα, Τάσος Βαμβακίδης, «η Cosco πιστεύει στην Ελλάδα και στους Ελληνες» και τόνισε πως «συνεχίζει να εργάζεται για την ανάδειξη του Πειραιά σε κόμβο για τις διεθνείς μεταφορές εμπορευμάτων», καθώς θεωρεί πως παρά τις δυσκολίες η χώρα μας έχει σημαντικές προοπτικές, ειδικά στον τομέα των logistics.

Ο κ. Βαμβακίδης υπογράμμισε ότι στα οκτώ χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, η Cosco έχει επενδύσει περισσότερα από 600 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας του νέου προβλήτα στο δυτικό τμήμα του λιμανιού που βρίσκεται σε εξέλιξη, και προανήγγειλε νέες επενδύσεις, μεταξύ των οποίων την κατασκευή μιας καινούργιας αποθήκης έκτασης 25.000 τ.μ.

Ο ίδιος ανέφερε επίσης πως η κινέζικη εταιρεία έχει παίξει καταλυτικό ρόλο στην αναβάθμιση της εικόνας του Πειραιά αλλά και στην προσέλκυση περισσότερων πελατών. «Μέσα σε λίγα χρόνια καταφέραμε να φθάσουμε τον Πειραιά στην 42η θέση των κορυφαίων λιμανιών του κόσμου, τη στιγμή που όταν ήρθαμε δεν ήταν καν στη λίστα των εκατό μεγαλύτερων. Επιπλέον συμβάλαμε στην αύξηση της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, τα οποία το 2017, όταν ολοκληρωθούν τα έργα που είναι σε εξέλιξη, θα ξεπεράσουν τα 6 εκατομμύρια TEUs τον χρόνο».

Πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα, ο κ. Βαμβακίδης θεωρεί ότι η Ελλάδα πρέπει να επενδύσει στον κλάδο των logistics, καθώς με την κατάλληλη στήριξη μπορεί να γίνει βασικός μοχλός για την ανάκαμψη της χώρας. Υποστήριξε, μάλιστα, πως εάν η Ελλάδα υιοθετήσει το μοντέλο της Ολλανδίας για την αξιοποίηση των logistics, τότε ο κλάδος αυτός θα συνεισφέρει τριπλάσια έσοδα στο ΑΕΠ από ό,τι προσφέρει σήμερα ο τουρισμός! «Η Ελλάδα έχει όλες τις προϋπόθέσεις να γίνει η βασική πύλη εισόδου των εμπορευμάτων που έρχονται από την Ασία στην Ευρώπη, με βασικό πλεονέκτημα τη γεωγραφική θέση. Επιπλέον, βοηθούν η αξιοποίηση του Θριασίου και η αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου που προχωρούν. Ωστόσο, το μεγάλο ζητούμενο παραμένει η χάραξη εθνικής στρατηγικής», σημείωσε με έμφαση.