ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ: Με ετήσιο τζίρο €240 εκατ. κερδίζουν τον διεθνή ανταγωνισμό

100 χρόνια συμπληρώνονται φέτος από την λειτουργία της ναυπηγικής περιοχής του Περάματος 

– Ο ετήσιος τζίρος για τα ιδιωτικά Ναυπηγεία Περάματος ανέρχεται στα €240 εκατ.  που κερδίζουν τον διεθνή ανταγωνισμό

Με τζίρο 240 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο και 17.000 εργαζόμενους τα ναυπηγεία Περάματος στοχεύουν σε μεγαλύτερη εξωστρέφεια που θα προσελκύσει ακόμη περισσότερα σκάφη από το εξωτερικό.

Η τεχνογνωσία των Ελλήνων στη ναυπηγική αλλά και ο εκσυγχρονισμός λειτουργίας των ιδιωτικών ναυπηγικών μονάδων έχει ως αποτέλεσμα επιχειρηματίες από το εξωτερικό, πρίγκιπες και κροίσοι αλλά και Έλληνες επιχειρηματίες και εφοπλιστές να τις επιλέγουν για επισκευές σκαφών, μετασκευές αλλά και ναυπηγήσεις.

Ξεχωρίζουν τα Mega Yachts άνω των 100 μέτρων μήκους, που περιλαμβάνονται μεταξύ των κορυφαίων μεγαλύτερων και ακριβότερων σκαφών στον κόσμο και επισκευάζονται–συντηρούνται στο Πέραμα.

Τα 2020 η ναυπηγική περιοχή Περάματος συμπληρώνει 100 χρόνια λειτουργίας ατενίζοντας την νέα 100ετία με αισιοδοξία και όραμα.

Ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Ναυπηγείων Περάματος σε εκδήλωση που πραγματοποίησε πριν από λίγες ημέρες έδωσε την ευκαιρία σε εκπροσώπους της κυβέρνησης και των κομμάτων της Βουλής, σε επιχειρηματικούς φορείς και εκπροσώπους επιχειρήσεων, να δουν από κοντά το έργο που συντελείται. Το μήνυμα που εστάλη ήταν το εξής: «Πρέπει όλοι να τους στηρίζουμε και να τους βοηθήσουμε ώστε να εργάζονται σωστά και να συνεχίσει να υπάρχει ζωή στο Πέραμα».

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Θεολόγος Κατσουλάκης: επεσήμανε:

«Τη δεκαετία που μόλις ανέτειλε συμπληρώνονται εκατό χρόνια από τη δεκαετία του 1920, όταν οι πρώτοι ταρσανάδες εγκαταστάθηκαν στο Πέραμα ,να κάνω μια μικρή αναδρομή και να αναφερθώ σε εκείνους τους άξιους τεχνίτες και καραβομαραγκούς που με τις εμπειρικές τους γνώσεις ,τα σχεδόν πρωτόγονα μέσα αλλά με κέφι και μεράκι κατασκεύαζαν στα καρνάγια κομψά τρεχαντήρια και κάθε είδους ξύλινα παραδοσιακά σκάφη. Τα χρόνια κύλησαν και μετά το 1960 οι ταρσανάδες έγιναν ναυπηγεία , όπου σπουδαίοι και καταρτισμένοι τεχνίτες , έχοντας στη διάθεσή τους πιο σύγχρονα μέσα , προχώρησαν σε μεγάλες κατασκευές , μετασκευές και επισκευές ξύλινων και πάσης φύσεως μεταλλικών πλοίων» και συνέχισε:

«Οι νεότερες γενιές , ως άξιοι συνεχιστές της παράδοσης, εκσυγχρόνισαν τα Ναυπηγεία, τα εξόπλισαν με σύγχρονη τεχνολογία και σήμερα βρίσκουν δουλειά σ΄ αυτά 450 δορυφορικές και 280 υποστηρικτικές επιχειρήσεις που συναφώς επιχειρούν στον τομέα της ναυπηγοεπισκευής ώστε να υπερηφανευόμαστε ότι στα Ναυπηγεία Περάματος δραστηριοποιούνται περί τους 17.000 εργαζομένους με ετήσιο συνολικό κύκλο εργασιών τα 240.000.000 ευρώ». Στη συνέχεια απευθυνόμενους στους αρμόδιους κυβερνητικούς παράγοντες ζήτησε την αρωγή τους και τη συνεχή στήριξή τους «στις συνεχείς προσπάθειές μας για τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό και την στήριξη των Ναυπηγείων Περάματος».

Από την πλευρά του ο Νικήτας Ψυχάλης γραμματέας του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ναυπηγείων Περάματος τόνισε απευθυνόμενος στο υπουργό Ναυτιλίας και στον Δήμαρχο Περάματος:

«Θέλω με τη σειρά μου να τονίσω την ανάγκη για δημιουργία σχολών μαθητείας.

Θα ήθελα κύριε Υπουργέ και εσείς κύριε Δήμαρχε να ιδρύσετε σχολές ώστε να συνεχίσει να υπάρχει και να εξελίσσεται η Ναυπηγική τέχνη , με ανθρώπους καταρτισμένους και κατάλληλα εκπαιδευμένους, ώστε να εξασφαλίσουμε το μέλλον των Ναυπηγείων.

Προσωπικά προέρχομαι από τα Ναυπηγεία Σύρου και άλλοι παρευρισκόμενοι από τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, άξιοι συνεχιστές της ναυπηγικής τέχνης και δεξιότητας . Δυστυχώς σήμερα δεν υπάρχουν σχολές και αυτό μπορεί να αποβεί μοιραίο για τα Ναυπηγεία και την εξέλιξή τους».