Νεκρός 57χρονος που αυτοπυρπολήθηκε στη Νίκαια





Την τελευταία του πνοή άφησε το μεσημέρι της Κυριακής, στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο της Νίκαιας, ένας 57χρονος ημεδαπός ο οποίος αυτοπυρπολήθηκε στη μέση του δρόμου.  Το περιστατικό σημειώθηκε στις 12.20 στην οδό Μπελογιάννη 11Α, στη Νίκαια. Ο 57χρονος μεταφέρθηκε ζωντανός στο νοσοκομείο, αλλά λίγο μετά κατέληξε. 

Τα αίτια που τον οδήγησαν σε αυτή την πράξη παραμένουν μέχρι αυτή τη στιγμή άγνωστα.