

Οι εργασίες κατασκευής των 6 σταθμών της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό της Αθήνας, συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς.
Πρόκειται για ένα τεράστιο έργο, αφού ουσιαστικά θα συνδέεται το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, ο Πειραιάς, με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, το Ελ. Βενιζέλος.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, οι τρεις πρώτοι σταθμοί: Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια, πρόκειται να παραδοθούν σε λειτουργία τον Ιούνιο του 2019, ενώ οι τρεις που απομένουν: Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο, θα παραδοθούν σε λειτουργία δύο χρόνια αργότερα, δηλαδή τον Ιούνιο του 2021.
Δείτε φωτορεαλιστικές φωτογραφίες και κατόψεις από τους 2 πρώτους σταθμούς
Σταθμός ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
Ο σταθμός Κορυδαλλός, είναι ο σταθμός με τη μεγαλύτερη επιφάνεια εργοταξιακών καταλήψεων (9.300 τ.μ. κοινόχρηστων χώρων).
Η κατασκευή του σταθμού πραγματοποιείται, εξ ολοκλήρου, με τη μέθοδο εκσκαφής και επανεπίχωσης (cut and cover), σε βάθος 26 μ. κάτω από την πλατεία Ελευθερίας.
Διαθέτει δύο εισόδους, τη βόρεια που βρίσκεται στον πεζόδρομο του Αγίου Γεωργίου και τη νότια που βρίσκεται στην πλατεία Ελευθερίας. Για την κατασκευή του εφαρμόζονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με εύρος επιρροής διαμέτρου περίπου 1 χλμ., από το κέντρο της πλατείας Ελευθερίας.
Σταθμός ΝΙΚΑΙΑ
Ο σταθμός Νίκαια κατασκευάζεται σε βάθος 28 μ. με εκσκαφή και επανεπίχωση (cut and cover) κάτω από την πλατεία Ελευθερίου Βενιζέλου και τμηματικά με υπόγεια διάνοιξη.
Στα στάδια μελέτης και κατασκευής του σταθμού, λαμβάνεται ειδική μέριμνα για την προστασία των ευαίσθητων κτηρίων πυκνής και χαμηλής δόμησης που χαρακτηρίζουν την περιοχή, και βρίσκονται εντός της ζώνης επιρροής του έργου.
Προβλέπονται τρεις είσοδοι, οι δύο από αυτές παρακείμενα της εκκλησίας του Αγίου Νικολάου και η τρίτη επί της πλατείας.
Στην πλατεία διαμορφώνονται τρεις φωταγωγοί για την παροχή φυσικού φωτισμού στο εσωτερικό του σταθμού, στους χώρους διακίνησης επιβατών. Η κατασκευή των φωταγωγών θα είναι γυάλινη, σε μεταλλικό σκελετό.
Πληροφορίες από news247
