Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός: Σήμερα ο τελικός κυπέλλου των γυναικών στο Βόλεϊ





Με μοναδικό στόχο το τρόπαιο θα αγωνιστούν σήμερα, στον τελικό κυπέλλου βόλεϊ, οι γυναίκες του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού.

Ο αγώνας θα διεξαχθεί σήμερα στο Αγρίνιο στις 18:00.

Οι δύο ομάδες θα βρεθούν ξανά απέναντι μετά από τρία ολόκληρα χρόνια και μάλιστα στον τελικό του FINAL 4.