Με την ευκαιρία της εορτής του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου εορτάζει την Τετάρτη (25/03) ο Ιερός Ναός Ευαγγελιστρίας Πειραιώς με το ακόλουθο πρόγραμμα:
Την Τρίτη (24/03) στις 19:00 θα τελεσθεί ο πανηγυρικός εσπερινός χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιώς κ. Σεραφείμ. Θα ακολουθήσει η λιτάνευση της ιεράς εικόνας και στις 22:00 θα αρχίσει η τέλεση ιεράς αγρυπνίας. Την Τετάρτη (25/03) το πρωί θα τελεσθεί η πανηγυρική Θεία Λειτουργία ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιώς κ. Σεραφείμ. Στις 19:00 θα τελεσθούν ο μεθέορτος εσπερινός και η Παράκληση της Θεοτόκου και του Οσίου Σεραφείμ του Δομβοϊτου.
Στις 20:30 στο Πνευματικό Κέντρο θα παρουσιασθεί θεατρικό έργο «Αι γενεαί πάσαι…. Νικηταράς».















































