Το νέο τηλεοπτικό σποτ του Ποταμιού





Στη δημοσιότητα δόθηκε σήμερα το νέο τηλεοπτικό σποτ του Ποταμιού.

Πρωταγωνιστής στο βίντεο ο επικεφαλής του κόμματος Σταύρος Θεοδωράκης, ενώ η φράση "η ισχυρή τρίτη δύναμη που θα προστατεύσει τη χώρα" αποτελεί το κεντρικό σύνθημα.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ: