Ορκίσθηκε βουλευτής ο Αλέξανδρος Μωραϊτάκης





Το νενομισμένο όρκο του βουλευτή έδωσε ο Αλέξανδρος Μωραϊτάκης κατά την έναρξη της συνεδρίασης της Ολομέλειας της Βουλής.

Ο νέος βουλευτής κατέλαβε την έδρα του παραιτηθέντος Σταύρου Ψυχάρη στα έδρανα της Ν.Δ..