Η ηχηρή απουσία στην Ελένη Μενεγάκη – Τι είπε η παρουσιάστρια;





Από το πάνελ της έλειπε μία συνεργάτιδά της Ελένης Μενεγάκη. Από τα στόματα των συνεργατών της δεν ειπώθηκε τίποτα για την απουσία της...

Κατερίνας Ζαρίφη, όμως η Ελένη Μενεγάκη δήλωσε: «Επιτέλους, ξαναμαζευόμαστε σιγά σιγά...»!Στο πάνελ της Ελένης ήταν ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος που μετά από δύο μέρες απουσίας λόγω δουλειάς στο εξωτερικό ήταν στην «Ελένη», ο Γρηγόρης Γκουντάρας, η Φωτεινή Πετρογιάννη και ο Μάκης Πουνέντης.

[g_youtube v="424ESSzIicI"]

Πηγή:gossip-tv.gr