Θα πάθετε πλάκα όταν δείτε τι είπε η Ελένη για τις δηλώσεις Βαρουφάκη-Σόιμπλε





Οι εξελίξεις τρέχουν και όλοι είδαν τις δηλώσεις του Γιάνη Βαρουφάκη από το Βερολίνο και του ομολόγου του, του Σόιμπλε.

Και η Ελένη λοιπόν η οποία άργησε για δευτερόλεπτα να μπει στην εκπομπή είδε το έκτακτο και το σχολίασε! Η παρουσιάστρια είπε:

«Χαθήκαμε για λίγο, αλλά οι εξελίξεις τρέχουν... εμείς όπως και εσείς θέλουμε πάρα πολύ να ξέρουμε τι συμβαίνει... Εμένα μου λείψανε λίγα κοντινά. Ήθελα να βλέπω την ώρα που μιλάει ο ένας να βλέπω τον άλλον, θα μου πεις εσύ αποφασίζεις. Όχι, αλλά επειδή είμαι άνθρωπος της τηλεόρασης, θέλω να βλέπω πρόσωπα...»!

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ: