ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗΣ: Επιστρέφει στο MEGA;

Ο Πέτρος Μπούτος, παραχώρησε συνέντευξη σε γνωστή εφημερίδα και μίλησε για το νέο MEGA.

Αποκάλυψε τι ακριβώς θα δούμε ενώ δεν δίστασε να αναφερθεί και στον Χριστόφορο Παπακαλιάτη;
Θα επιστρέψει ή όχι στο MEGA;

Όσοι γνωρίζουν τον Πέτρο Μπούτο ξέρουν πως δεν δίνει συνεντεύξεις. Εχει δώσει ελάχιστες και αυτές αν μπορούσε θα τις είχε αποφύγει. Ο δαιμόνιος διευθυντής Προγράμματος είναι ο δημιουργός του μεγαλύτερου ποσοστού της ταινιοθήκης, ο εμπνευστής μιας πρωτοπόρας ψυχαγωγίας και ο άνθρωπος που καλείται να σχεδιάσει την πορεία του Μεγάλου Καναλιού για μία ακόμη φορά.
Η συνέντευξη έγινε στα γραφεία του MEGA με την οθόνη της τηλεόρασής του να μένει σταθερή στην εικόνα με το λογότυπο του σταθμού.
Μίλησε για την πρεμιέρα με τον ενθουσιασμό αλλά και την ωριμότητα που διακρίνουν ένα στέλεχος που έχει βαδίσει σε δύσκολα και ανταγωνιστικά μονοπάτια.
Και όταν χρειάστηκε να χαμογελάσει για μερικά ενσταντανέ, υπήρξε μία και μοναδική ιδέα για να το καταφέρουμε με τον φωτογράφο. Να του ζητήσουμε να ποζάρει μπροστά στο ανάγλυφο λογότυπο που καλύπτει κατά μήκος τον διάδρομο που οδηγεί στα στούντιο του MEGA.
«Όπως πάντα», είπε.

– Με ποια κριτήρια έγινε η επιλογή των σειρών από την ταινιοθήκη;

Τα κριτήρια είναι σύνθετα. Καταρχάς πρέπει να καλύψουμε δέκα μήνες πρόγραμμα με επαναλήψεις. Δεν είναι, όμως, μόνο αυτές οι σειρές, καθώς έχουν ενταχθεί και θα ενταχθούν και νέες εκπομπές που καλύπτουν ευρύ φάσμα του lifestyle (υγεία, πολιτισμός, αυτοκίνητο).

Επίσης έχουμε αποκλειστική συνεργασία με τον Γιώργο Καπουτζίδη, ο οποίος, εκτός από τη συμφωνία που έχουμε μαζί του για να γράψει μια σειρά, θα έχει έναν ευρύτερο ρόλο στο κανάλι. Θα τον έχουμε κοντά μας τον Απρίλιο με μια καθημερινή σειρά στην οποία θα παρουσιάζονται οι αθλητές και τα αθλήματα της ελληνικής αποστολής για τους Ολυμπιακούς Αγώνες με έναν δικό του τρόπο. Θα συμμετέχει και στην αποστολή, όπου θα κάνει κάθε μέρα ανταπόκριση από το Τόκιο με τα παραλειπόμενα και τα παρασκήνια από τους αγώνες.

– Υπάρχουν άλλα πρόσωπα με τα οποία βρίσκεστε στη φάση των συζητήσεων; Εχει ακουστεί, για παράδειγμα, το όνομα του Χριστόφορου Παπακαλιάτη.

Μιλάμε με τον Χριστόφορο, αλλά δεν έχει οριστικοποιηθεί κάτι. Μιλάμε με όλη την αγορά – και με συντελεστές και με παραγωγούς. Δουλεύουμε σκληρά για να προλάβουμε να είμαστε έτοιμοι τον Οκτώβριο. Η φιλοσοφία μας είναι ότι η οικονομία που γίνεται με την ταινιοθήκη εξασφαλίζει ποσά που θα επενδυθούν σε νέες παραγωγές, οι οποίες θέλουμε να είναι σημαντικές σύγχρονες προτάσεις.

– Πώς ορίζετε την έννοια του σύγχρονου;

Στη σκηνοθεσία, στην εκτέλεση, στο πακέτο που περιλαμβάνει η παραγωγή. Είναι η ματιά του MEGA. Πάντα ένα βήμα μπροστά, όπως συνέβαινε και τα προηγούμενα χρόνια.

– Το μεγαλύτερο ποσοστό της ψυχαγωγίας θα είναι οι ελληνικές σειρές;

Ναι. Εκ των πραγμάτων είναι γνωστό ότι παραδοσιακά το ΜEGA επενδύει στις σειρές. Εκεί επένδυσε το κανάλι και δημιουργήθηκε η αξία της ταινιοθήκης, η οποία πέρασε στη νέα ιδιοκτησία. Δεν υπάρχουν πολλά format ψυχαγωγίας ελεύθερα ή που να ταιριάζουν σε αυτό που θέλουμε να κάνουμε. Εχουμε κάποια σχέδια που συζητάμε.

– Θα υπάρχουν ριάλιτι, πρωινό ψυχαγωγικό μαγκαζίνο, τάλεντ σόου;

Θα τα δούμε όλα αυτά, αλλά με διαφορετικό τρόπο και διαφορετική εικόνα. Το περιεχόμενο θα είναι αυτό που είναι. Δεν υπάρχει παρθενογένεση. Μόνο ο τρόπος προσέγγισης και παρουσίασης θα είναι διαφορετικός και πάντα εξαρτάται από το τι μηνύματα θέλεις να περάσεις στον κόσμο.

– Υπάρχουν μεγάλα ονόματα, όπως η Ελένη Μενεγάκη, που έχει ακουστεί ότι μπορεί να έρθει στο MEGA. Τι απαντάτε;

Δεν έχω να κάνω κάποιο σχόλιο γι’ αυτό.

– Είναι μια δικαίωση η επιστροφή του MEGA;

Ναι, είναι μια δικαίωση.

– Το περιμένατε ότι θα επιστρέψει ή ήταν έκπληξη;

Πιο πολύ έκπληξη είναι. Πίστευα πως θα αφεθεί στην τύχη του, να κατασπαράξουν το προϊόν τα υπόλοιπα κανάλια. Ευτυχώς βρέθηκε ο νέος ιδιοκτήτης, ο οποίος είχε τη θέληση και το όραμα και αποφάσισε να το λειτουργήσει όπως ήταν.

– Θα είναι πολύ διαφορετικό το MEGA από τον ανταγωνισμό;

Πάντα ήταν νομίζω. Ελπίζω να είναι μπροστά και πάλι – και ειδικά στη μυθοπλασία. Στην ελεύθερη τηλεόραση δεν μπορείς να διαφοροποιηθείς τόσο πολύ. Είναι συγκεκριμένο το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε. Πολύ μεγάλο μερίδιο του κοινού χρησιμοποιεί και άλλα Μέσα. Στόχος μας είναι να καταφέρουμε να πείσουμε, χρησιμοποιώντας έστω και άλλα Μέσα, με το πρόγραμμά μας, είπε στο Πρώτο Θέμα