Βραδινή έξοδος για το ζευγάρι της ελληνικής showbiz, μετά από πέντε μήνες!





Μια σπάνια νυχτερινή έξοδο πραγματοποίησε το ζευγάρι της ελληνικής showbiz, στο μαγαζί όπου τραγουδάει ο Νίκος Βέρτης.

Αναφερόμαστε στον Μιχάλη Σηφάκη και την αγαπημένη του, Όλγα Στεφανίδη, οι οποίοι απαθανατίστηκαν από τον φακό του FTHIS.GR σε τρυφερά ενσταντανέ.

Ο 33χρονος τερματοφύλακας ...

Διαβάστε περισσότερα στο : 24wro.com.gr